خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

حال من خوبه اما... تو باور نکن...

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

بعضی وقت ها دردت شخصی می شود، آنقدر که نمی توانی با خودت هم در میانش بگذاری...

گاهی زندگی کردن بیشتر از تیر زدن به خود، دل و جرآت میخواهد...

آلبر کامو

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۵)

۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۶ رضا فاطمی
بسیار عالی
وب خوبی دارین.
پاسخ:
ممنونم از حضورتون.
امیدوارم همیشه موفق باشین
پاسخ:
ممنونم. همچنین.
تیر زدن به خود که دل جرات نمی خواهد حماقت می خواهد :)

پاسخ:
اینم حرفیه البته :))
سلام عارفه جان خوبی؟
ممنون به وبلاگم سرزدی و نظر گذاشتی باید توانم رو جمع کنم دوباره مطلب بذارم چه خبر ؟
راستی ایمیل نداری بتونیم تو یاهو مسنجر چت کنیم ؟
پاسخ:
سلام عزیزم. مرسی که سر زدی به وبم! الان در حال حاضر خونه ی خواهرم هستم! بزار برگردم یه تصمیمی میگیریم!
راستی یادم رفت بگم وبلاگت خیلی قشنگه :)))
پاسخ:
مرسی عزیزم:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">