خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

پست اختصاصی

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ
برای آبان جان...
آبان عزیز، دوست وبلاگی من! وقتی که ما هم همکلاسی خودمون رو از دست دادیم تا مدت زیادی شوکه بودیم، توی دانشگاه یه مراسم یادبود گرفتیم براش...
به کجا قدم زنم تا وجودت را دریابم...
به کدامین روزگار خواهش کنم تا برای لحظه ای اندک تو را ببینم...
قسمتی از دکلمه ای بود که براش آماده کرده بودیم...
صبور باش عزیزم... صبور...
ببخشید، فعلا دسترسیم به نت محدوده. فعلا...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

سلام عارفه جان ..
ممنون ام عزیزم ..امشی مسجد مراسم است با بچه ها می رویم ..
به عکس هاش تو جشن فارغ التحصیلی نگاه می کنم ....باورش سخته ..خیلی ..
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۶ رضا فاطمی
خدا رحمتشون کنه..
روحشون قرین رحمت..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">