خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

تلخی ها

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ق.ظ
خدایا... با اینهمه بن بست چه باید بکنم...؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۵)

۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۴:۱۱ کروکودیل نیمه فمنیست
سلام. اتفاقی افتاده خدای نکرده؟ خیلی وقته نیستین!
سین میم ر
پاسخ:
اتفاق که افتاده اما الان دوست ندارم راجع بهش بنویسم... شاید بعدن در موردش نوشتم. ممنونم از حضورتون.
یا بشکونشون البته نهبه هر قیمتیا...
یا یک کم صبر کن  اگه نشد خودت یه راهی بساز..
پاسخ:
فعلن راهی به ذهنم نمیرسه... انگار باید توی بن بست بمونم فعلن...
افتاب می شود ..عارفه جان  ..بن بست همیشگی نیست ..
خدا گز زحکمت ببندد دری ، زرحمت گشاید دردیگری ...
پاسخ:
شاید... اما نمیدونم چرا بن بستای من تمومی ندارن...
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۷ کروکودیل نیمه فمنیست
بن بستای هیچکی تمومی ندارن دوست من ... زندگی همه ش یه کوچه بن بسته
من رسالتمو در معرفی منابع موکول میکنم به وقتی که حس و حالشو داشته باشین.چون تو اینجور مواقع آدم حوصله خودشم نداره چه رسد به کتاباش
پاسخ:
از قضا من با کتابام و کتاب خوندن آرامش پیدا میکنم. میخواستم همین روزا ازتون درخواست کنم منابع پیشنهادی رو معرفی کنید. حالا که خودتون گفتین منم خواهش میکنم در صورت امکان لطف کنید و به وعده ی خودتون  عمل کنید! ممنونم.
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۳ سالهای مرگ و پروانه شدن
دعا... و بعدش حوصله کنید
پاسخ:
حوصله... دارم تلاش خودمو میکنم.
ممنونم از حضورتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">