خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

وداع

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ
اونایی که رشته شون حقوق هست نیک آگاهند!! که منابع حقوق خصوصی چقدر زیاد، حجیم و طاقت فرساست و چون وقت من هم بسیار محدود هست و توی این مدت محدود باید تمام اون منابع رو بخونم این وبلاگ تا مدتی که معلوم نیست چقدر طول میکشه آپدیت نخواهد شد!! البته اگه فرصتی داشته باشم حتما به وبلاگاتون سر میزنم و کامنت میذارم.
آرزو نوشت: دوست دارم یه روزی اینجا پست بذارم که توی ارشد رتبه ی تک رقمی اوردم!!!
التماس دعا.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

ایشالا موفق باشی عزیزم :))
منتظرم تا روزی که اینجا بخونم رتبه ت تک رقمی شده :)))
پاسخ:
مرسی عزیزم:))
ایشالا موفق باشی عارفه جان :)
منتها تا ارشد خیلی مونده ها؛ میدونی که الان کنکورش شده اردیبهشت ماه؟
اما در هر حال امیدوارم تمام تلاشتو انجام بدی دوستم :)
پاسخ:
ممنونم.
آره میدونم منتها منابع ما خیلی زیاده و همزمان باید تو فکر آزمون وکالت، قضاوت و سردفتری هم باشیم.
مرسی:))
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ کروکودیل نیمه فمنیست
میگذره دیگه... به همین زودی آموزشیش تموم شد. خودشم تموم میشه
ممنونم عارفه خانوم . نظر لطفتونه
شما چه میکنین با زندگی و درس و مرحوم کاتوزیان؟؟نیستین
پاسخ:
منم میگذرونم! والا در افتادن با کتابای مرحوم کاتوزیان دل شیر میخواد!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">