خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

دلم شروعی دوباره میخواهد...

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ

گاهی اوقات قدر روزای زندگیمون رو نمیدونیم،قدر خنده های الکی، حرفای بی خودی، شوخی های دوستانه، قهقهه زدن توی سالن دانشکده، سر به سر اساتید گذاشتن. قدر روزای بی دغدغه...

الان اما...

هنوزم میخندم

هنوزم شوخی هست

سر به سر گذاشتنا هست

اما...

بی دغدغه نیست

از ته دل نیست

با بی خیالی نیست

گاهی برای حفظ ظاهر مجبوری مثل گذشته باشی که بقیه فکر کنن هیییییییچ اتفاقی نیفتاده و تو هم اصلا دلت نگرفته! به قول یکی از اساتیدم: چی؟ کی؟ کجا؟

حال دلم خوب نیست...

همین...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

حال دلت خوب نیست ...
خوب شدن حال ادمی زمان می برد ..زمان .دعا می کنم که زود خوب شود ..
پاسخ:
دعا کن... حتما
:)) خدا خودش وعده داده بعد از سختی اسانی است .. ...:))

پاسخ:
اوهوم
واقعا..دلم برای یک خنده ی بی دغدغه تنگ شده...
ایشالا هرچه زودتر حالت خوب بشه عزیزم :)
پاسخ:
ایشالا:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">