خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

دیگه این دنیای بی تو واسم ارزشی نداره *

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ب.ظ

تاحالا شده مجبور بشی نسبت به قشنگ ترین احساس زندگیت بی تفاوت باشی؟

تا حالا شده دلتنگی راه نفست رو ببنده؟

تا حالا شده از ته دل آرزو کنی کاش فردایی وجود نداشته باشه؟

تا حالا شده احساساتت زنده به گور بشه؟

تا حالا شده نبودن هایی رو تجربه کنی که هیچ بودنی جبرانشون نمیکنه؟

.

.

.

 تاریخ زندگی من دو قسمت دارد: قبل از تو ، بعد از تو ...



*عنوان از: فرهاد جواهر کلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

زمان که بگذره آدم حتی در مورد احساس خودش هم شک می کنه... 
زمان بده به خودت.. من دارم همین کار را می کنم 
پاسخ:
زمان میدم به خودم...
آره تا به حال شده..

بد حالیه..من که پیر شدم....
پاسخ:
حال من خوبه اما تو باور نکن...
:)
ممنون که اومدین. 
خوندمتون... 
بایدار باشید.... 
+سلام
پاسخ:
مرسی:)
همچنین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">