خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

آغوش بی همتای تو... خدایا

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ق.ظ

به خاطر صبری که تو اوج سختی ها بهم دادی... ممنونم خدا

به خاطر دعایی که خییییییلی زود برآورده ش کردی... ممنونم خدا

من هیچوقت بنده ی خوبی برات نبودم اما تو همیشه ی همیشه خدای خوبی برای من بودی... ممنونم خدا

کسی رو سر راهم قرار دادی که هرچند متفاوتیم، هرچند گاهی دعوامون میشه هرچند گاهی قهر میکنیم اما تا ته مشکلات با همیم... ممنونم خدا

خیییییلی زود بهم فهموندی طرف کی هست... ممنونم خدا

کمکم کردی که خیییییییییلی زود و راحت فراموش کنم... ممنونم خدا

تا حالا نذاشتی مثل بقیه ی هم سن و سالام دنبال دوست باشم.... ممنونم خدا

ممنونم...

به خاطر خنده هام...

به خاطر گریه هام...

به خاطر مشکلاتم...

به خاطر سختی هام...

به خاطر همممممه چیز... تلخ و شیرین، آسون و سخت...

خدایا خیلی دوستت دارم.

میدونم که همیشه کنارم هستی.

خدایا من تو رو با تماااااااااااااام وجودم احساس میکنم.

حس بودن تو عجیب منو آروم میکنه.

خدایا شکرت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

خدایا شکرت..بخاطر همه چیز.
پاسخ:
:)
درود خانم وکیل باشی 

ای جلوه برق آشیان سوز تو را

ی روشنی شمع شب افروز تو را
ز آن روز که دیدمت شبی خوابم نیست
ای کاش ندیده بودم آن روز تو را
پاسخ:
ای کاش ندیده بودم آن روز تورا...

درود خانم وکیل باشی 

من بی تو با یاد توا م ، هر جا که هستم با منی

هر شعر من نام تورا ، در خویش نجـــوا می کند

پاسخ:
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">