خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

واقعا امل بودن به چه معناست؟؟

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۰۲ ب.ظ

بعضی وقتا با دیدن بعضی از افراد آدم میمونه دقیقا چه رفتاری نشون بده، چکار کنه؟ چی بگه اصن؟ اینکه من توی دانشگاه به خون بعضیا تشنه ام و اونا هم متقابلا همین حس رو نسبت به من دارن بماند مهم اینه که بعضی از همکلاسی های محترم با اونا سر دوستی انداختن و الان جواب سلام ما رو به زور میدن! امروز سر کلاس استاد "م" بحثی افتاد و من صراحتا از اون اشخاص خاص (البته بدون ذکر اسم ولی خب معلوم بود کاملن منظورم کیا هستن) انتقاد کردم و کارایی رو که انجام میدن چرت محض!!! قلمداد کردم که یهو سیل انتقادات بود که از طرف دوستداران!!!! اونها یا راحت تر بگم بی جنبه هایی که تازه خر شدن و سرشون شیره مالی!!! شده به سمتم روانه شد که تو خودت مگه کی هستی که به اونا انتقاد میکنی!!!!!!!! این وسط حرف یکی ازشون خییییییییییلی روی اعصابم رفت و باعث شد به شدددددت باهاش برخورد کنم اون هم جلوی استاد "م" !!!!!! بله، عرض کنم خدمت شما طرف برمیگرده میگه: فلانی چون ترم قبل شاگرد اول بوده و این ترم شده شاگرد دوم پس مافوق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ما محسوب میشه و ما باید از نظراتش تبعیت کنیم!!!!!! اینکه من چطوری باهاش برخورد کردم که باعث شد کلاس تا لحظاتی در سکوت مطلق فرو بره بماند. مهم اینه که بعضی از دخترا خیییییییییییییییییییییلی خر تشریف دارن! ببخشید که این لفظ رو به کار میگیرم! اصن شخصن معتقدم حیف لقب خر که بدیم به بعضی از دخترا! 

دوست داشتم برگردم پیش اون 20-30 نفر به یکیشون بگم تف توی اون روت که به خاطر یکی خودتو چاق میکنی چون از دخترای تپل خوشش میاد بعد که باهاش به هم میزنی به خاطر دیگری رژیم میگیری و لاغر میشی چون از دخترای مانکنی خوشش میاد!!

بگذریم... هر چی بنویسم عصبانی تر میشم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۱۲)

من به شخصه خیلی وقتا ترجیح می دم امل باشم تا شبیه این به اصطلاح متجددین بشم..
پاسخ:
موافقم.
منم همینطور
سپاس

خانم وکیل 
پاسخ:
:)
ما یه پسری داشتیم بینهایت پررو و هیز و بی ادب بود..
با یه دختره دوست شده بودن..یه بار سر کلاس پسره بمن یه حرفی زد و مثلا شوخی کرد..خیلی بهم برخورد و جوابش رو دادم..دوست دخترش که درواقع دوست و همکلاسیمون بود آنچنان بد با من حرف زد و مسخره ام کرد که همون لحظه دلم خواست بزنم تو دهنش.
چندوقت بعدش هم پسره بهش خیانت کرد و جدا شدن...

خدایی بعضی از دخترا خیلی خرن...
پاسخ:
ای بابا! اگه من بودم یه چرخشی میرفتم زیر فکش!!!
اصن خر اعتراض خودشو به من رسوند که چرا این موجودات رو با من مقایسه میکنید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!:))))))))
درود و صبح عالی بخسر خانم وکیل باشی 

این جز ذات بد ادم هاست .
خودت را نگران نکن و به همان اقتدار شاهانه خودت ادامه بده اون دختر که مثل بنگاه تعویض می کند خودشم عوض ی کنن شبی با یکی سر می کند  روزت خوش 
پاسخ:
صبح شما هم بخیر
بیشتر ناراحت اینم که اییییییینهمه پررو و وقیح تشریف دارن وگرنه عددی نیستن که من بخوام به خاطر اونا خودمو ناراحت کنم!
درود 
گاهی یک نفر از نظر جایگاه اجتماعی لیاقت اون جا که نشسته ندارد 

به همین نظر خود باخته می شود  دقت کن امکان دارد همین نفر در جایگاه خودش بسیار خوب بود اما ذهنش قابل ترقی نیاشد پش خو شیفتگی بیماری که الان اکثر جوانان ما را مریض کرده خیلی بده 

به نظر من این افراد بعد داری اشکالت زیادی می شوند از جمله تردد انان از طرف دوستان غیر همجس خودشان 
پاسخ:
خودشیفتگی مرض محسوب میشه به نظر من!!! مرضی غیر قابل درمان!
دیگه سر نمی زنی ها 
خانم وکیل باشی 
پاسخ:
ببخشید به خدا خیلی سرم شلوغه! به شدددددت!!
بعضی از دختر ها خودشان ارزان نشان می دهند ..ارزان ...
ببی خیال ..سرکلاس بحث نکن دختر ....
پاسخ:
واقعا.
متاسفانه خیلی سخت میتونم جلوی خودمو بگیرم که بحث نکنم!!
۲۰ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۱ فاطیما کیان
جدا بعضی از دخترها شورش رو در میارن از بس که مثل آفتاب پرست برای طرف ها شون رنگ عوض میکنن و فکر میکنن راهی که میرن درسته , شاید چون اعتماد به نفس ندارن , عصبانیت شما هم جدا که درسته , من هم بودم همین میشد ...
پاسخ:
نزدیک بود یکی بزنم زیر گوشش!
درود و صبح خانم وکیل بخیر وشادی 
پاسخ:
ممنونم.
اگه این گروه به قول تو " خر" نبودن بعد پسرا چیکار میکردن؟!
بدیش اینه که پسرا با دیدن اونا کلا همه رو " خر " فرض میکنن.
کاش بعضی چیزا نبود...
پاسخ:
آره! پسرا فکر میکنن همه مث هم هستن متاسفانه!
خون خودت به خاطر این دختره کثیف نکن خانم وکیل باشی 
پاسخ:
اصن عددی نیست که بخوا بهش فکر کنم حتا !!
تا میتوانی ساده و یک رنگ باش....
قالی از صدرنگ بودن زیر پا افتاده است...
پاسخ:
بعضی اوقات ساده و یک رنگ بودن باعث میشه به سختی توی اجتماع دووم بیاریم اما خب چاره ای نیست باید یک رنگ بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">