خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

عاقا به خدا من یه دانشجو نما بیش نیستم!!!!

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ب.ظ

رفتم پیش استاد "ر" میگم: استاد به خدا این موضوع کار تحقیقی ای که به من دادید نه کتاب، نه مقاله نه هیچ چیز دیگه ای در موردش نیست من واقعن دستم مونده تو پوست گردو! چکار کنم؟؟؟ میفرمایند: از قضا چون هیچی در موردش نیست دادمش به شما !!!!!! میگم استاد خب من نمیتونم انجامش بدم!!!! میگن: مگه میشه؟؟؟؟ وقتی استاد "ش" با اووووووووونهمه سختگیری کار 1 شما رو برتر دونستن مگه میشه نتونید کار منو ارائه بدید؟؟؟؟!!!!!! برو!!! برو تلاش کن!!!!!!

رفتم پیش استاد "ه" یه سوال بپرسم میفرمایند: خانم.... من انتظار دارم جواب این سوالات رو خودت بلد باشی!!!!!!

سر کلاس استاد "م" وقتی استاد بر میگرده سوال بپرسه من سریع خودمو میزنم به اون راه!! چون میدونم الانه که بگه خانم.... نظر شما چیه؟؟؟؟!!!!! هرچند که با خود را به اون راه زدن هم باز در تیر رسش قرار میگیرم!!!

سر کلاس استاد "ب" همه دارن اعتراض میکنن که استاد تورووووووو خدااااااااا امتحان نگیر!!!!! بعد من یک کلمه گفتم خب استاد هفته ی بعد امتحان بگیرید ایشون به شدددددت تعجب میکنن و میفرمایند: خانم..... من همه ی امیدم به توئه !تو دیگه اعتراض نکن که الان خودمو از این پنجره میندازم پایین!!!!!!!!

حتی استاد "چ" که بعد از شش ترم اولین باره باهاش کلاس دارم هر وقت سر کلاس سوالی میپرسه و کسی بلد نیست سریع رو میکنه به من میگه: خانم ....... نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! خب عاقا اگه من نظری داشتم و بلد بودم خودم میگفتم!!!!!!!

حالا خوبه معدل الف نیستم!!

میگم شاید به خاطر اینه که سر کلاسا خیلی حرف میزنم! البته بیشتر چرت میگما !!! ولی خب ساکت هم نمیمونم و به شددددددت اصرار میکنم که نظر من درسته!!!!!!!!!!!!!!!

الان دارم کم کم قدر دوران دانشجوییم رو میدونم که دیگه دیره و رو به اتمام!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۱۰)

ولی من معمولا سر کلاس ها خیلی ساکتم..
پاسخ:
جدی؟؟
من یا باید حرف بزنم یا باید بخوابم!!!!!!!!!:))))))))))
درود صبح عالی بخیر و شادی 
پاسخ:
صبح شمام بخیر!
آقا من یه سوال دارم:
شما پستای منو میخونید؟؟؟؟!!!!!!!!!!
۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۹:۲۶ شاعر وشاگرد
درود بله می خونم 

همیشه در کلاش شلوغ هستی از اون دانشجویان ایراد گیر هستی همیشه جواب می خواهی 

اشکال میگیری 

این یکی از خصوصیات خوب یک دانشجو هستش اگر دانشجو فقط منتظر کرم استاد باشه که دانشجو نیست فقط یک پوچگرای دنبال مدرک است  ومن به شما تبریک می گویم که تمام مسائل را به چالش می کشی تا به حقیقت امر برسی این نشان از پویایی شما می دهد 
پاسخ:
ببخشید جسارت نشه من اون سوال رو پرسیدم یه وقت!
ممنونم از نظر لطفتون، والا من اگه سر کلاس حرف نزنم و با اساتید کل کل نکنم میشم مث یه مرده ی متحرک!!
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۳ دانشجو معلم
سلام عزیزم 
وبلاگت عالیه 
اگه با تبادل موافقی خبرم کن 
پاسخ:
موافقم!
سلام 
به پستام تو این وبلاگ سر بزن 
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم . 
۲۲ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۵ شاعر وشاگرد
درود خانم وکیل شب بخیر 
پاسخ:
سلام. شب شما هم بخیر
۲۲ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۲ دانشجو معلم
عزیزم ادرستو به اجبار با پسوند بلاگ فا گذاشتم چون اگه پسوند وب خودتو بذارم اصلا ثبت نمیشه 
پاسخ:
خب اون میره واسه وب قبلیم!! عملا تاثیری نداره! به نظرم حذفش کنید بهتره.
۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۲ شاعر وشاگرد
درود خانم وکیل باشی 

تا روزی که بود
دست‌هایش بوی گل سرخ می‌داد
از روزی که رفت
گل‌های سرخ
بوی دست‌های او را می‌دهند.
پاسخ:
بعضیا همون بهتر که برن.
۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۴ شباهنگ (تورنادوی سابق)
سلام.
ممنون
بله همین طوره موافقم با حرفات :)
پاسخ:
:)
موفق باشی.
۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۴ شاعر وشاگرد
درود 
ﻗﻮﻫﺎ ﭘﺮﻧﺪﮔﺎﻥ ﺯﯾﺒﺎ ﻭ ﺍﺯ ﻣﺨﻠﻮﻗﺎﺕ ﺧﺎﺭﻕﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﺗﮏ ﻫﻤﺴﺮﯼ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﻋﻤﺮ ﺑﻪ ﺳﻤﺒﻞ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﯼ ﺩﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻓﺮﻫﻨﮓﻫﺎ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪﻩﺍﻧﺪ. ﺍﻣﺎ ﻧﮑﺘﻪ ﻣﺘﻤﺎﯾﺰ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺯ ﻏﺎﺯﯾﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﺮﮒ ﺁﮔﺎﻫﯽ ﺩﺍﺭﻧﺪ!
ﻗﻮﻫﺎ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﻋﻤﺮ ﺧﻮﺩ ﻫﯿﭻ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﻤﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﻣﺮﮒ، ﺑﻪ ﮔﻮﺷﻪﺍﯼ ﺩﻧﺞ ﭘﻨﺎﻩ ﺑﺮﺩﻩ ﻭ ﺁﻭﺍﺯﯼ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺍﺧﺘﺘﺎﻣﯿﻪ ﻋﻤﺮﺷﺎﻥ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻣﯽﺧﻮﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﺁﻭﺍﺯ ﺟﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺩﻫﻨﺪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻗﻮ ﺩﺭ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﻣﺮﮒ ﺑﻪ ﻣﺤﻞ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺟﻔﺘﮕﯿﺮﯼ ﺧﻮﺩ ﻣﺮﺍﺟﻌﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺩﺭ ﺍﻧﺠﺎ ﺍﺧﺮﯾﻦ ﺁﻭﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺳﺮ ﻣﯽﺩﻫﺪ.
ﻭ ﺍﯾﻦ «ﺁﻭﺍﺯ ﻗﻮ» ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯼ ﻋﻤﺮﺷﺎﻥ ﺍﺳﺖ.
پاسخ:
جالب بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">