خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

من و شیرآلات!!!!!!! همین الان!!! یهویی!!!!!!

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ

دانسی که این شیرآلات خونه ی ما هر روز به سر من درمیارن باور کنید از بریک دانس بدتره!! وااالاااا !!!! امروز صب شیر مخلوط دستشویی خراب شده و هی چیک چیک چیک ازش آب میاد!!! کللللللی با اون ور رفتم، بازش کردم یه خرده نوار تفلون پیچوندم دورش ولی بازم عین ... سرشو انداخته پایین هی میگه: چیک!! چیک!! چیک!!! خلاصه مجبور به تعویض مغزی شدم و سه هزااااااااااااااار تومن !!! توجه کردید؟؟؟ سه هزار تومن نه ها !!!! سه هزااااااااااااااااار تومن!!!!!!!! براش مغزی خریدم!!!

بعد رفتم حموم میبینم ای بابا !!!!!!! شیر آب گرم حموم هم اصن بسته نمیشه!!!!!! به قول معروف هرز شده!!! دوباره رفتم سر کوچه واسه اون واشر گرفتم اومدم کللللللللللللی باهاش ور رفتم تا درست شده!!!!!

الان دوباره میبینم شیر آب سرد رو شویی اصن باز نمیشه!!!!!!!!!!!!!!! دیگه نزدیک بود سر خودمو بزنم به دیوار !!!! خب از اونجایی که الان دیگه نزدیک نصف شبه و اون مغازه ی سر کوچه ی ما هم طبیعتن باز نیست و منم دیگه حوصله ی آچار دست گرفتن و کشتی گرفتن ندارم گذاشتم واسه فردا!!!

هی روزگار... پسر هم نشدیم که از این طریق پولی دربیاریم!!!!!!! واالااا !!!!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۴
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

•~•~•~• ❤ •~•~•~•
مــدعـــیـان گــــر زنـنـد دعـــوی بـــــــالاتـری
پــرچـــــم ❤اربـــــــابــــ❤ مــا از هـمــه بـــالاتـر اســت
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">