خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

عاقا خیییییییییلی دوست دارم بدونم این دوستی که ساعتی یک بار به وبم سر میزنه و آی پی بلغارستان!!!!! رو هم داره کی هست دقیقن!!!!!!؟؟؟؟


جااااااااااااان من !!!!!! عاقا اییییییییینهمه سر میزنی خو یه کامنت بذار ما رو از خماری بیار بیرون!!!! خدا رو خوش نمیاد وااالااا!!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۷
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

والا! :))
پاسخ:
به همین برکت:)))
:)))
منم یه بلغارستانی دارم که هر دو دقیقه میاد ولی خب فک کنم خزنده باشه آدم نیس:D
پاسخ:
به نظرم به این آی پی ها و آدرس هایی که میدن نباید اعتماد کرد!
:)))
اووووه بلغاریه خیلی معروفه بابا..از اولش وبلاگ من بود :دی

والا منم نمیشناسمش..فقط میره  rss
پاسخ:
پس معروفیت عام داره!!!!!!!
خلاصه همه رو گذاشته تو خماری بدجور:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">