خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

سرویس شدیم رفت !!!! خدا بیامرزمون!!!

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ب.ظ

امروز آخرین روز تشکیل کلاس ها بود! البته با کلی چونه زدن با اساتید واسه اینکه هفته ی بعد رو تعطیل کنیم و اینا... ! استاد "ش" به تلافی شنبه که قراره نریم امروز 2 جلسه جبرانی گذاشت!!!! استاد "ب" که بچه ها براش شایعه درست کرده بودن که قراره امروز کلاسا رو تشکیل نده به تلافی این شایعه به کسانی که حاضر بودن یک نمره داد و از اونایی که رفته بودن یک نمره کم کرد !!!! استاد "ر" به دلیل اینکه موضوع سختی برای کارتحقیقی بهم داده تا دوشنبه بهم فرصت داد که کارتحقیقی م رو تحویل بدم!!! البته شایعه شده که استاد " ک" قراره هفته ی بعدی کلاسا رو تشکیل بده که البته من شخصن از طریق همین رسانه اعلام میکنم با همین دوتا گوشای خودم شنیدم و حتا فایل صوتیش هم موجوده که گفت هفته ی بعدی حضور در کلاس اجباری نیست ولی من به دلیل وظیفه ی قانونی ای که دارم هستم هر کسی میخواد بیاد تا رفع اشکال کنم براش!

الانم اومدم پورتال آموزش دانشگاه رو باز کردم که تاریخ امتحانات رو چک کنم دیدم ای داد بی دود !!!! سایتم بسته ست که!!! بنابراین زنگ زدم به یکی از دوستان که همه ی درسامون با هم مشترک هست و رمز پورتالش رو گرفتم ولی چشمتون روز بد نبینه!! همین که چشمم به تاریخ امتحانات افتاد پاهام چسبید به اسپیکری که زیر پام بود و سیبی هم که در حال گاز زدنش بودم توی دهانم خشک شد!!!!!!!! عرضم به حضور مبارکتون که از 14 ام تا 20 ام پشت سر هم و هر روز امتحان داریم و چندتا امتحان سخت که با اساتید سختگیر هم هستن دقیقن پشت سر هم هستن!!!

به همین دلیل جا داره بگم:

ای هواااااااااااااااااااااااااااااااار !!!!!!!!! امتحاااااان !!!!!!!

ای داااااااااااااااااااااااااااااااااد !!!!!! امتحاااااااااان !!!!!!!!

ای امداااااااااااااااااااااااااااااد !!!!! امتحااااااااااان!!!!!!!

ای خداااااااااااااااااااااااااا !!!!!!!! امتحااااااااااااان !!!!!!!

آخییییییییشششششش !!!!!! راحت شدم الان !!!!!! بعضی وقتا کولی بازی دراوردن آدمو از نظر روحی خیییییییییلی آروم میکنه!!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۴
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

14 شروع میشه ..یک عالمه وقت داری برای درس خوندن ...
بیا مقاله های من را بنویس که هنوز هیچی ننوشتم ...
این ترم دلگنده شدم ..
پاسخ:
آره!
من خودم یه مقاله این ترم نوشتم دهنم رسما سرویس شد:))))
ایشالا به خوبی و خوشی میگذره.
ما که باید تا 5 دی کلاس بریم..امتحانات هم از 12 ام شروع میشه :/
پاسخ:
تعطیلش کنید بابا!!!
ما هم تقویم دانشگاه اتمام کلاسا رو 2 دی زده بود ولی ما اغتشاش کردیم و تعطیلش کردیم!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">