خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

خسته ام والا !!

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ
چون حجم جزوات بالا بود ما نوشتن اونها رو تقسیم کردیم البته بر حسب تعداد واحد هر کس! فایلای صوتی دادرسی رو من به عهده گرفتم! تا قبل از تعطیل شدن کلاس ها 8 جلسه ازش رو نوشته بودم و 6 جلسه ی دیگه ازش مونده بود! توی این دو روز ترکیدم اییییییییییییینقدر فایل گوش دادم و نوشتم!! علاوه بر اینکه گوشام به دلیل استفاده ی زیاد از هندزفری کر شده دست راستم هم به معنای دقیق کلمه لمس شده!!!!!!!
البته از اونجایی که ترم قبل بچه ها خیانت کردن در حق من این ترم تصمیم گرفتم به هیچ احدی جزوه ندم و فقط من و سمیرا و یکی از دوستان دیگه جزوه ها رو تقسیم کردیم و عزممون رو جزم کردیم که به هیییییییییچ کس جزوه هامون رو ندیم!!!
قضیه ی اون خیانت هم از این قرار هست که ترم قبل من 22 واحد داشتم و کارتحقیقی مفصلی هم داشتم، مدنی 5 و 6 رو هم با هم برداشته بودیم، حقوقی ها میدونن که هردوشون 3 واحدی هستن، مدنی 5 با استاد "ش" بود مدنی 6 هم با استاد " ه" که هر دوشون از اساتید سختگیر دانشکده هستن ! سمیرا هم درسای سنگینی داشت ترم قبل بنابراین با بچه ها هماهنگ کردیم که اونا جزوه بنویسن و به ما هم بدن و منم بهشون قول دادم اگه ترم بعد کار تحقیقی داشتن کمکشون کنم علاوه بر اینکه هر ترم با جزوه های من قبول میشدن!!! حالا من یک ترم محتاج جزوه شده بودم! خلاصه آخر ترم که شد همونا که به من قول دادن جزوه بهم میدن و خیالم رو راحت کرده بودن بابت جزوه روز آخر هوار شدن سرم که توووووو رووووو خدااااا اگه داری بهمون جزوه بده !!!!!!!!!!!!!!!!!! شنیدید میگن اگه به خیال همسایه بشینی شب گرسنه میخوابی؟؟؟؟ من دقیقن ترم قبل مصداق بارز این ضرب المثل شدم!!!
نکته ی جالب اینه که همونا امتحان همون درسا رو 20 شدن و شب امتحان دست منو گذاشتن توی پوست گردو واسه جزوه!!!!!
منم این ترم هر کدومشون گفتن اگه جزوه داری به ما هم بده خیلی صریح گفتم: دارم ولی نمیدم!!!!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۱)

من اصلا نمیتونم از فایل صوتی جزوه بنویسم.اعصابم خورد میشه :دی

وااااا چه دوستایی! خوب کردی این جوابو دادی! دیگه یه جزوه چی بوده که همچین برخوردی کردن؟!
پاسخ:
برعکس من تمام جزواتم رو از روی فایل صوتی مینویسم!
منم حالشون رو گرفتم!!!!:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">