خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

اندر احوالات ما در این روزا !!

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ب.ظ

یادم آید روز دیرین، خوب وشیرین، اول ترم، وقت بسیار، درس اندک…
اما اینک روز آخر، روز تلخ امتحانات، آخر ترم، وقت اندک
درس بسیار، درس بسیار، درس بسیار !


خدایی این دادرسی رو 500 بار طول ترم خوندیم ولی انگار اولین باره دارم مباحثش رو میخونم!!!!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۴)

این عکس شرح حال منه :))))))))))))))))
پاسخ:
:)))))))
شرح حال همه مون این روزا !!:))
واقعاً حال من شبیه این آقاهه اس
این دقیقه نودی بودنم هیچ وقت ترک نمیشه متأسفانه 
پاسخ:
توجه کردی هیچ آدمم نمیشیم؟؟!!!
هر ترم بدتر از ترم قبل!!!
عکس خیلی باحاله :))))

وای درس و امتحان :/
پاسخ:
:)))))
هوار حتا !!:))
بحححح بحححح عجب شعری:))))

هنوز درکت نمیکنم بزار سال دیگه درکت کردم میام:))
عکس هم که :))
پاسخ:
:))))))
اینقدر درک کنی که خودتم خسته بشی!!! ما هم له له میزدیم واسه دانشگاه رفتن!!

:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">