خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

امتحان مزخرف!!!!!!!

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ق.ظ

چرت ترین درسی که در دوره ی کارشناسی تا حالا گذروندم یکیش مالیه ی عمومی بود و یکیش هم تنظیم خانواده!!!!

آخه به من چه دختر و پسر در جلسه ی خواستگاری در مورد چی حرف میزنن!!!!!! نه به اون مسائل و سوالات سخت و پیچیده ی حقوقی نه به این سوالات چرت دروس عمومی!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

موقعی من خواستم این درس عمومی رو بردارم دیگه تنظیم خانواده نبود..
شده بود دانش خانواده که سعی در ترغیب جوانان به ازدواج و تولید نسل داشت :دی
پاسخ:
الانم همون دانش خانواده ست ولی خب ما عادت کردیم دیگه بهش میگیم تنظیم!!!!
اییییییییییینققققققققدر بدم از این درس و کلاس میومد که خدا میدونه!!
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۶ ...ما شیعه ها ...
چرا بدتون میاد؟
پاسخ:
به نظرم درس چرتی هست!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">