خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره...

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۶ ب.ظ


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۲ نگین سبزنژاد
عطر تنت از پیرهنی که جا گذاشتی میپره ...
پاسخ:
:(
:(((
پاسخ:
:(
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۴ ...ما شیعه ها ...
چه بد... 
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">