خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی ست!

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۵ ب.ظ

امروز آخرین امتحان با استاد " ک " جزای اختصاصی 1 . امتحانش خیلی خوب بود،

آخیییییییشششش !!! میخوا برم یک هفته ی تمام بخوابم!!!! اییییییییینقدر این مدت بی خوابی کشیدم که حد نداره!! البته یک شنبه انتخاب واحد داریم! نمیذارن چند روز نفس بکشیم ها !!!!

قبل از امتحانات 58 کیلو بودم، امروز صب خودمو وزن کردم 52 کیلو بودم !!!! این کاهش وزن اول به خاطر اون چند روزی هست که مریض بودم و شب تا صب، صب تا شب جون می کندم و همچنین به خاطر شب نخوابی هایی هست که کشیدم!! بعضی وقتا نصف شب که در حال درس خوندن بودم در حد لالیگا گرسنه بودم ولی حال نداشتم برم یه چیزی بخورم!!!!!!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۶ ...ما شیعه ها ...
خدا قوت پهلوون :) 
پاسخ:
ممنون:)))
امتحان خر است ...
خواب بعد از امتحان یک عالمه می چسبد ..:)
پاسخ:
آخ گفتی!! آخ گفتی!!
بد بختی اینجاست هر کاری میکنم خوابم نمیگیره!!!!
پس تو هم خلاص شدی از این ترم :)))

اوه چقد لاغر شدی :/
پاسخ:
آره خداروشکر:)))
خیلی:(((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">