خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

رو چه حسابی واقعن؟؟

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ

اون کار تحقیقی که کللللی اعصاب و روان منو به هم ریخته بود با موضوع مفهوم نظم عمومی در حقوق کیفری! نمره ش رو زدن: 17.5 !!!

دوست دارم برم به استاد " ر " بگم: خداییش کی میتونست واسه اون موضوع به این سختی و کمبود منبع مث من بهت کار ارائه بده؟؟ خودش هم میدونست و بهم گفت خانوم ... چون موضوعش سخته دارم میدمش به تو از پسش بر میای!! حالا 17.5 ؟؟؟؟؟ من کار تحقیقی 1 رو با استاد " ش " که مشهور به سختگیری هست تو دانشکده با 112 صفحه کار 20 شدم! حالا 17.5 ؟؟؟؟؟ رو چه حسابی؟؟؟؟!!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۴)

۲۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۴ کیارش رادمنش

دور از این هیاهو

دلم کویر می خواهد و

تنهایی و سکوت و

آغوش ِ سرد ِ شبی  که آتشم را فرو نشاند.

نه دیوار،

نه در،

نه دستی که بیرونم کشد از دنیایم،

نه پایی که در نوردد مرزهایم،

نه قلبی که بشکند سکوتم،

نه ذهنی که سنگینم کند از حرف،

نه روحی که آویزانم شود.

من باشم و

 تنهایی ِ ژرفی که نور ستارگان روشنش می کند

و آرامشی که قبل از  هیچ طوفانی نیست !

ای بابا
برو یه اعتراضی بزن:|
نمیشه ک اینجور:|
پاسخ:
متاسفانه اکثر اساتید به اعتراض پاسخ نمیدن و حتا بعضیاشون اگه اعتراض بزنی نمره ازت کم میکنن!
 واقعا چقدر بعضی استادها روی مخ و بیشعورن...
پاسخ:
روی مخ رو موافقم ولی بی شعور رو نه !!! استاد " ر" از قضا یکی از متین ترین و مؤدب ترین اساتیدمون هستن، اخلاقش رو دوست دارم خیلی هم با سواد هستن ولی نمیدونم رو چه حسابی همیشه نمراتمون از ایشون نمره ی دلخواهمون نیست!!
122 صفحه کار ؟ 
یک مقاله 122 صفحه استاندارد مقاله نویسی ؟؟؟؟
کاشکی می فهمیم 20 یعنی یک مقاله کامل ...ایا واقعا مقاله های ما قابلیت چاپ را دارند ؟ سئوالی است که از خودم می پرسم و هرگز جوابم مثبت نیست ..!
پاسخ:
112 صفحه نه 122 صفحه!!
مقاله نه! کار تحقیقی!!
البته برای مقاله آره، یه مقاله باید خیلی کامل باشه که قابلیت چاپ رو داشته باشه ولی خب کار من مقاله نبود که! کار تحقیقی بود!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">