خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

میشه اسمش رو گذاشت خودآزاری؟؟

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ

من یه اخلاق خاصی دارم که از همون دوران طفولیت!! باهام بود. خب از شما چه پنهون یه خرده حساس هستم نسبت به تمیزی محیط اطرافم، به همین خاطر برعکس خیلیا که مثلن رویه ی متکا, مبل و... رو تیره میخرن که کثیفیش معلوم نباشه!!!! من همه رو سفید میخرم! مثلن رویه های زیری متکاهای ما صورتی کمرنگ و رویه های اصلی اونها سفید هست! در مورد پتو, پرده و وسایلی از این دست هم این اصل رو دارم به همین خاطر باید حداقل هفته ای دوبار همه رو بشورم! هرچند که الان دستم درد میکنه اییییینقدر از صب تا حالا کار کردم, اما یه حس آرامش خاصی دارم وقتی این وسایل رو میشورم, اتو میکنم, دوباره استفاده میکنم!

از دیگر حساسیت هایی که در این زمینه دارم :

وقتی مهمون داریم نمیذارم خانوما ظرفا رو بشورن و اگه با طرف خیلی رودربایستی داشته باشم وقتی که رفت دوباره خودم ظرفا رو میشورم!!

حتمن حتمن حتمن ظرفامون باید ست باشن در غیر این صورت چندشم میشه توشون غذا بخورم! به همین خاطر از ظرفا خیلی مراقبت میکنم که نشکنن در غیر این صورت کل اون سرویس باید عوض بشه!

اگه برم خونه ی کسی کوچکترین لکه, کثیفی, خاک یا هر چیز دیگه ای تو خونه ش ببینم بمیرم لب به غذا نمیزنم!

روی گاز خیییییییییییییییییلی خیییییییییییییلی حساسم بنابراین بعد از هر وعده ی غذایی که درست میکنم با گاز پاک کن میفتم به جونش و از سر تا پا پاکش میکنم!

از کسایی که ظرفا رو میشورن میذارن روی آب چکان تا خودشون خشک بشن متتتتنفرم! و اگه بدونم کسی این کار رو میکنه به هیچ عنوان لب به غذایی که درست کرده نمیزنم! خودمم بعد از ظرف شستن اونا رو پاک میکنم و میذارم توی کابینت!

دیگه الان اعضای خانواده و فامیل این اخلاق من رو میدونن و همیشه وقتی میرم جایی مهمونی رعایت حال منو میکنن!!!

نمیدونم اسم این اخلاق رو چی میشه گذاشت ولی خب دست خودم نیست کلن از بچه گی اینجوری بودم!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

علاوه بر خودآزاری، دگرآزاری هم حساب میشه! :دی
پاسخ:
دگر آزاری دیگه چرا دیگه؟؟؟
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۱ ...ما شیعه ها ...
متاسفانه اسمش بیماری وسواس هست....
اینکه یه نفر ظرفارو میشوره بعد دوباره شما همه رو میشوری وسواس شدیده... 
اگه واقعا میخوای درآینده زجر نکشی این رفتارهارو بذار کنار
تمیزی خوبه اما اسم رفتار شما تمییزی نیست...  وسواسه
پاسخ:
خب تمیز نمیشورن وگرنه اگه تمیز بشورن دلیلی نداره من دوباره بشورم!!
والا من با این اخلاقم مشکلی ندارم که باعث بشه زجر بکشم!!
به نظرم وسواس زمانی معنا پیدا میکنه که زندگی عادی فرد رو دچار اختلال کنه در حالی که من اینطوری نیستم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">