خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
هر وقت بحث معدل پیش میاد آآآآآآآتتتتیییییشششش میگیرم!! همه ی ماهایی که دانشجو هستیم میدونیم توی هر دانشگاهی از اون بالا بالاها بگیر تا دانشگاه آزاد دارقوزآباد سفلی!!! اساتیدی هستن که کیلویی! نه ! گونی گونی !! یا حتا کامیون کامیون نمره میدن به دانشجو! و اساتیدی هستن مث استاد " م " که اگر کسی ازش 20 بگیره توی دانشگاه مشهور میشه و از هرجایی که رد بشه پچ پچ میفته بین دانشجوا که: ببین! این همون کسی هست که از استاد " م " 20 گرفته!!! حالا شما فرض کنید یه نفر توی یک ترم 7-8 واحد با اساتیدی از گروه اول گذرونده و اون ترم معدلش شده 19 ! بعد منت میذاره سر زمین راه میره!!!! اونوقت زورم از این میاد که بعضی از این آدمای بی جنبه و اون کسانی که ذره ای بویی از اعتماد به نفس نبردن خودشون رو خااااااار و ذلیل میکنن جلوی یه همچین فردی و رسمن خودکشی میکنن براش!!! والا 4-5 ترم شاگردای اول تا سوم همیشه از دخترا بود بهشون کسی افتخار نمیکرد حالا یه ترم یکی از پسرا اول شد بعضی از همون بی جنبه ها نمیومدن بشینن سر کلاس چرا؟؟ چون قراره فلان ساعت فلانی تشریف بیاره دانشگاه اینا باید بمونن تو راهرو که سلام عرض کنن خدمتش!!!!!!!!!! به قول سمیرا الان که ترم های آخر هستیم و کسی تو دانشگاه بهشون اعتنا نکرده خودشون افتادن تو تکاپو واسه پیدا کردن نیمه ی گمشده شون از بین همین معدل بالا ها !!!!!!!!! ای زرررررررشک تو نیمه ی گمشده ای که بخواد اینجوری به دست بیاد!!!!
یه بار تو نمازخونه بودیم بحث ارشد افتاد یکی از همین بی جنبه ها میگفت فلانی گفته اگه ارشد تهران قبول نشم نمیرم!! منم گفتم: فلانی؟؟؟ (منظوری نداشتم همینجوری گفتم) چشمتون روز بد نبینه انگار صندلی داغ گذاشتی زیر پاش!!! آتیش گرفت!!! گفت: لیاقتشو داره!!! لیاقتشو داره!!! از نظر من فلانی لیاقت همه چیزو داره!!!!!!!!! بعدن کاشف به عمل اومد بله!!! ایشون اون فلانی رو معرفی کرده به قاضی ای که ما میرفتیم پیشش و هر هفته با هم!!!! میرن اونجا!!
حالا کاری با این چیزا ندارم میخوام بگم: دختر خانوما، لطفن! خواهشن! اندکی! فقط اندکی! عزت نفس خودتون رو حفظ کنید !
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

۳۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۹ شادان ....
وااا. حالا مگه اشکالی داره دختره با پسره اوکی شده؟
پاسخ:
مشکلش ضایع بازی و لوس بازی هست که در میارن و البته عزت نفسی که حفظش نمیکنن!
ای بابا دخترای الان کلا حیا و غرور و عزت نفس رو نمیدونن چی هست؟!
پاسخ:
موافقم باهات کاملن!
بابا خب یه ذره غرور هم خوب چیزیه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">