خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

حالا خدا رو شکر امتحان ندارم!!

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

سرما خوردم شدید!

سرم درد میکنه شدید!

چشمام حتا درد میکنن شدید!

خوابمم میاد شدید!

آزار دارم نمیرم بخوابم!

فردا باید برم دانشگاه؟؟؟؟ نمیدونم!!! کاش تشکیل نشه!! چون به شدت مریضم!!

یک شنبه کلاس استاد " ه " تشکیل میشه؟؟؟ نمیدونم!!!

سه تا از نمره هام هنوز نیومدن اونایی هم که اومدن هنوز قطعی نشدن!!!

و دیگر هیچ!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۱)

ای بابا دختر چرا مراقب خودت نبودی ؟؟!!!!
راستی رفتی دانشگاه ؟؟ معمولا هفته اول تشکیل نمیشه
پاسخ:
دست من نیست که!!
نه والا نرفتم ولی برای کلاس استاد هوشمند دو دل هستن برم یا نه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">