خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

البته در صورت موافقت پدرش!!!!:)))

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۴ ب.ظ

امروز یکی از اقوام زنگ زد و گفت : والا ما حریف این دختر نمیشیم! جان خودت بیا یه تشری بهش بزن یه مقدار هم ریاضی یادش بده فردا امتحان داره!! گفتم باشه و رفتم! چشمتون روز بد نبینه! گیر افتاده بودم عجیب! هرچی براش توضیح میدادم میفهمید ولی ایییییییینقدر بازیگوش بود که دو دقیقه بعد یادش میرفت!! منم که دیدم اوضاع خوب نیست گفتم: ببین! من زیاد مهربون نیستما !!!! اگه یک بار برات توضیح بدم و بازیگوشی کنی و یادت بره میزنمت!!! مادرشم گفت: آره توروخدا ! بزنش!! حالا اینکه خودش روی اعصابم پشتک میزد هیچی! اصن این موضوعات کتاب درسی به حدددددددددی مسخره شدن! به حددددددددددی مسخره شدن که اگه دوران ما مباحث کتب درسی اینجوری بود من همون سالهای اول دبستان ترک تحصیل میکردم!!!!

یه جایی نوشته بود: هر گوسفندی 4 پا دارد!!!! هر شتر مرغی 2 پا دارد!!!!! حالا دوتا گوسفند با هم چند تا پا دارند؟؟!!! (آیکن هزارتا علامت تعجب!!)

بعد یه راه حل جدید برای جمع و تفریق گذاشتن به اسم فرایندی!! یا یه همچین چیزی! والا دقیق یادم نمونده! اصن به حددددددددددی مسخره ست به حددددددددددی مسخره ست که قابل بیان نیست! لقمه رو اصن دور سرشون میچرخونن! اصن یه چیزای مسخره ای داشت این کتاب که رسمن عزمم رو جزم کردم که در آینده بچه مو نفرستم مدرسه! خودم میشینم تو خونه یادش میدم! والا !!! بره مدرسه ایییییییینهمه خرج بزاره رو دست شوهر بدبخت!!! من! که این چیزای مسخره رو یاد بگیره!!! عمرن! مگه از روی جنازه ی من رد بشه!!! مگه الکیه! مگه پول الکی بدست میاد!! (آیکون کنترل احساسات:))))) )


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

آخ نگووووو نگو! خواهر من الان پنجم ابتداییه و دقیقا از همون سالی ک این رفت اول ابتدایی نظام عوض شد:|
آره واقعا خیلی میپیچونن! آخه یکی نیس بگه درسای قبلی چه ایرادی داشت که برداشتین؟! تازه کلی هم غلط داره توش! نه اینکه کتابایِ درسی خودمون هم غلط نداره:/
تازه سطح درسای الان از سن بچه ها بالاتره! تو یه کلاسی که همه رقم دانش آموزی پیدا میشه این مبحث ها خیلی واسشون سنگینه. اینا رو که میگم از زبون یه معلم اول ابتداییِ با تجربه شنیدم! یه سر به کلاس اولِ الان بزنی دستت میاد:|

پاسخ:
بابا الان خیلی مسخره شدن!
ازقضا من معتقدم خیلی چرت و پرت مینویسن! اصن چیزایی دارن که اینقدر چرتن به نظرم نیازی به آموزش ندارن!!!!
من که خیلی وقته کتابای دبستان رو ندیدیم ولی شنیدم چقدر مسخره شدن..
بچه ها هرروز بیسواد تر بار میان..
پاسخ:
خیلی مسخره ان واقعن!
بله متاسفانه, همه پیشرفت میکنن ما متاسفانه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">