خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

جدایی نادر از سیمین!!!!!

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ق.ظ

نمیدونم توی دانشگاهی که شما درس میخونید تفکیک جنسیتی اجرا شده یا نه! توی دانشگاه ما علاوه بر تفکیک جنسیتی پوشیدن چادر برای خانوما اجباری هست! حالا ایشالا توی یه پست جداگانه به چادر اجباری خواهم پرداخت! الان بحثم روی تفکیک جنسیتی هست. چیزایی که مینویسم فقط و فقط نظر شخصیم هست:

فواید این طرح:

راحت بودن سر کلاس مخصوصا واسه خانوما، وقتی آقایون نباشن سر کلاس طبیعی هست که خانوما از حرف زدن و بعضا اشتباه کردن ترس و بیمی از مسخره شدن ندارن!

صد در صد نیست ولی ممکنه تمرکز بیشتری دانشجویان سر کلاس داشته باشن

طبیعی هست ارتباطات بی جا بین نامحرمان کمتر میشه و از اون عواقب ناخوشایند بعضا جلوگیری میشه اما این یک امر نسبی هست بعدا به نسبیتش میپردازیم!

ممکنه اساتید هم راحت تر باشن چون اون رفتارهای ناخوشایند که بعضا بین دانشجویان دختر و پسر اتفاق میفته کمتر میشه!

برای بررسی مضرات این طرح وارد مباحث جزیی نمیشم و فقط دغدغه ی خودمو میگم:

تبعیض آموزشی شدددددددددیییییییییید !!!! توی این 6 ترمی که توی این دانشگاه و بهتره بگم دبیرستان نیمه مختلط!! درس خوندم همیشه و همیشه تبعیض آموزشی رو احساس کردم! اکثر کلاسای آقایون رو میدن به اساتید وظیفه شناس و متعهد و با سواد ولی اکثر کلاسای خانوما با اساتیدی هست که خودشون هم گیج میزنن سر کلاس که دارن چی میگن! کلن از مرحله پرت پرت هستن! البته من چون آدم یک دنده ای هستم و به ندرت اجازه میدم کسی بهم زور بگه همیشه نزدیکای انتخاب واحد کفش آهنین میپوشم و مسوولین دانشگاه رو عاصی میکنم که حتمن حتمن باید فلان درس با فلان استاد ارائه بشه و در اکثر موارد موفق شدم!! و نتیجه ی این تلاش ها و دویدن ها شده پاس کردن 17 واحد با استاد " ش " ، 9 واحد با استاد " ه " 11واحد با استاد " م " 9 واحد با استاد " ک " . که این اساتید بزرگوار با سواد، متعهد و وظیفه شناس هستند.

استدلالم برای اییییییییییینهمه تلاش اینه که مگه ما پول نمیدیم؟؟ مگه اینهمه هزینه ی رفت و آمد نداریم؟؟ مگه اینهمه زحمت و شب نخوابی نمیکشیم؟؟ پس حق مسلم ماست که از محضر اساتید خوب بهره مند بشیم و افکار متحجرانه و متعصبانه نمیتونن این حق رو ازمون سلب کنن. به این امر هم اعتقادی ندارم که دانشجو خودش باید درس بخونه و ربطی به استاد نداره! از قضا استاد نه تنها در علاقه مندی و ایجاد انگیزه در دانشجو نقش بسیار زیادی داره توی سواد دانشجو هم بسیار موثر هست چون همه ی ما میدونیم که اونقدر وقت نیست که بتونیم انواع و اقسام کتابا رو بخونیم و نظریات مختلف رو بررسی کنیم ولی به رااحتی میتونیم چکیده ی این موضوعات رو از اساتید یاد بگیریم.

در این زمینه (گرفتن کلاس با اساتید خوب) به حدی تلاش کردم که دکتر " ح " که جدیدن شدن رئیس دانشکده کاملن با من آشنا هستن و هر وقت منو میبینن کلی باهام سلام و احوال پرسی میکنن!!!

مزاح نوشت: تا جان در بدن دارم اجازه نمیدم پسرا حق مسلم ما رو تضییع کنن!!!!!!!!!!:)))))))))))


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

هههه
تو دانشگاه ما مورد داشتیم به هم دست هم میدادن پسرا و دخترا 
پاسخ:
تو دانشگاه ما اگه از کنار یه پسری رد بشی آژیر خطر به صدا درمیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نگاه دقیق و منصفانه ای بود. کنجکاو شدم نقدهای بعدی رو هم ببینم :)
ان شاء الله در درس و دانشگاه هم موفق باشید، و البته برای بعد از این مرحله هم آماده باشید.
پاسخ:
ایشالا در پست های آینده احتمالن بذارم!:)
ممنونم.
کاملا با نظراتت موافقم :)
پاسخ:
مرسی:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">