خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

اعصاب نذاشته واسمون!

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ

دوست دارم زنگ بزنم به این استاد " ب " بگم: آقای محترم! امتحانات تموم شد! انتخاب واحد هم تموم شد! یک هفته ست از تاریخ رسمی شروع کلاسا گذشته! فردا هم حذف و اضافه ست ! پس کی قراره زحمت بکشی و نمرات ما رو بدی؟؟؟؟!!!!! عایا ؟؟؟؟!!!!!!

اصن سابقه نداشته همچین چیزی! البته امیدوارم ایشون در صحت و سلامت کامل به سر ببرن! هرچند که اعصابم خرابه ولی ما دانشجوا داریم کم کم نگرانشون میشیم! آخه نمره ی هیچ درسی رو اعلام نکردن!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

واااا چرا نمره نزده؟!
حالا خدا کنه حالش خوب باشه...
پاسخ:
نمیدونم والا !
ایشالا.
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۵ ...ما شیعه ها ...
خیلی بده
آدم استرس داره
پاسخ:
آره!
بیشتر نگران خودش هستیم!
نمیدونم چرا نمراتو نمیزنه !!!!! امیدوارم حالش خوب باشه
راستی حذف و اضافه فردا نیست ها ، یازدهمه (تو تقویم آموزشی زده )
پاسخ:
واقعن عجبیه! امیدوارم!
جدی؟؟ من فک کردم فرداست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">