خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

امروز چگونه گذشت!!!!؟؟؟

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ

امروز صب رفته بودیم دفتر رئیس دانشگاه، بعد " ز " میگفت: میترسم بریم داخل!! گفتم: چرا؟ گفت: میترسم تو عصبانی بشی بعد رئیس از اون بالا پرتمون بده پایین!!!!

بعد اومدیم رفتیم پیش استاد " ه " به عنوان منبع یه کتابی معرفی کرده 600 صفحه!! به علاوه ی جزوه ی خودش!! هرچی باهاش حرفیدیم که استاد توروخدا زیاده خیلی ! ازش کم کن! حداقل نصفشو بخونیم وووو اصن گوشش بدهکار نبود! گفت باید همه شو بخونید امتحان هم طوری میارم که اگه کسی کتابو نخونه پاس نشه!!!! بعدازظهر هم باهاش فلسفه ی حقوق داشتم رفتم دانشگاه جلوی انتظامات ماشینش رو دیدم! گفتم نکنه داره میره!!! منتظر موندم از انتظامات اومد بیرون گفتم: استاد دارید میرید؟؟؟؟ گفت: آره!!!! گفتم کجا؟؟؟؟ مگه کلاس نداریم!!؟؟ گفت شما فقط به خاطر این کلاس اومدید؟؟ گفتم آره! گفت به حد نصاب نرسیده برو بعد سوار شد و رفت!!!!!!!! من البته یه مدتی طول کشید تا فهمیدم چی شد در حالی که به رفتن استاد نگاه میکردم تا از دیدگان من محو شد!!!!!!!!!!

فردا ساعت 8 صب با استاد " ر " کلاس دارم! میدونید ساعت 8 صب با استاد " ر " کلاس داشتن ینی شکنجه؟؟؟ از بس آروم حرف میزنه من وسط روز باهاش کلاس داشتم خوابم میگرفت چه برسه به 8 صب!!!!!!!!!! اونم جزای اختصاصی 2 !!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">