خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

داشتم فایل صوتی مدنی 7 رو گوش میدادم، چققققدر سوال تو ذهنم میومد! بعد به این فکر کردم که اگه سر کلاس این سوالات بیاد تو ذهنم و بپرسم اونا رو به چندین و چند سوالی که سر کلاس میپرسم اضافه میشن بعد اساتید چه واکنشی نشون میدن؟؟؟؟!!!!!! عایا؟؟؟!!!! آیا امکان داره منو با دستان خودشون خفه کنن؟؟؟؟!!!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۶ مهراد فروتن
تو مهندسی عمران یه درس هست به نام روش های اجرای ساختمان که اصولا ترم آخر برش می دارن و یه جورایی خلاصه کل واحد های اصلی مهندسی عمرانه. 
من با یک استاد فوق سخت گیر و به شدت ترسناک این درس رو برداشتم یه روز دقیقا کلی سوال برام پیش اومد و آخر کلاس رفتم بپرسم اولی پرسیدم جواب داد، دومی، سومی، چهارمی، پنجمی به ششمی که رسیدم کوبید رو میز گفت بازم سوال داری!!! من می گی یه لحظه فکر کردم عزرائیل روح رو از جسمم جدا کرد. بعد چند ثانیه گفتم نه استاد تموم شد ببخشید مزاحم شدم.  
خلاصه اساتید اصولا اعصاب ندارن :))))
پاسخ:
ما یه استاد فوق العاده سختگیر داریم به اسم استاد " ش " ایشون بنده خدا هرچی سوال ازش بپرسیم عصبانی نمیشن و جواب میدن، استاد " ه " هم تقریبا همچین اخلاقایی دارن ولی بقیه ی اساتید سوالات از دو سه تا تجاوز کنه طوری نگا میکنن که ینی اگه یه کلمه دیگه حرف بزنی پرتت میکنم بیرون از کلاس !!!!!!!!
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۶ ...ما شیعه ها ...
مبانی باید دستتون باشه
پاسخ:
تقریبا هست ولی سر کلاس بعضی سوالات تو ذهن آدم نمیاد!
:))))))
پاسخ:
وااالاااا :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">