خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

روز نظافت!!!

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

یادتونه قبلنا جمعه ها روز نظافت بود؟؟ من همین الانم جمعه ها برام روز نظافت محسوب میشه!!! از صب تا حالا اییییینقدر شستم و شستم و شستم که دستام جون تایپ کردن ندارن!!!!!

الانم میخوا برم دادرسی بخونم!!!

دوباره شروع شد:))))))))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۴)

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۵۰ ...ما شیعه ها ...
قدیما؟!!
مامان بزرگ!
:)
پاسخ:
من 14 سالم بیشتر نیست!!! گفته باشم!:))))))))
موفق باشی :)))))
پاسخ:
مرسی بشی:))))))
اتفاقا من همیشه چون روزهای جمعه مامانم اینا نیستن فقط میخوابم و هیچ کاری نمیکنم :دی
پاسخ:
من سالهاست جمعه ها این شده کارم:))))
خسته نباشید :)
این انگار یه قانون نانوشته است...قدیما که حس خوبی داشت...
پاسخ:
الانم همون حس رو برای من داره:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">