خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

شما به نتیجه ای رسیدید به ما هم بگید!!!!

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ

بعضیا سوال ماذا فازا واقعن در موردشون صادقه ها !!! طرف هر ترم دوست پسرشو عوض میکنه، اینا فازشون چیه که میتونن توی هر رابطه ای که وارد میشن عاشق بشن؟؟؟؟؟؟ واقعن هوای تهران از قلب بعضا پاک تره!!

طرف باباش کارگره! مستاجرن! میلیونی به دانشگاه بدهکاره! بعد 20 تا رژ داره هر کدوم بالای 20 هزار تومن!!!!! کرم برنزه میخره 100 هزار تومن!!! بعد واسه کتاب میره رو میزنه به پسرا !!!! چرا؟؟؟ واقعن؟؟؟؟فاز این افراد چی میتونه باشه!!!!؟؟؟؟؟

طرف تو سلف داشت واسه اون یکی تعریف میکرد: فلانی (دوست پسرش رو میگفت) دستشویی هم که میره کتابشو با خودش میبره!! بعد به من میگه: عزیزم! فدات شم! چرا درس نمیخونی!!!!؟؟؟ منم گفتم: قربونت برم مگه یاد تو میذاره من حواسم به درس و مشقم باشه؟؟؟؟!!!!! بعد همین فرد ترم قبل با یکی دیگه تو یه دانشگاه دیگه دوست بود بعد این پروسه برعکس بود!! ینی این به اون میگفت فدات شم چرا درس نمیخونی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! فاز این افراد چی میتونه باشه؟؟؟؟!!!!!!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۱۲)

ااااا
منم از اینا دیدم
دوتا دختر بودن پدرشون کارگر
شهریه مدرسه رو نداشتن بدن اونوقت اینقد لوازم آرایش میخرن که مامانشون خسته شده بود
پاسخ:
اصن موجودات عجیبی هستن!!
عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا وکیلی هر چقدرم سعی کنم نمیتونم این افراد رو درک کنم .
پاسخ:
هزارتا علامت تعجب!
منم دقیقن!!
ای وای
خدا هدایتشون کنه ان شا‌ءالله 
اعصابم بهم ریخت
پاسخ:
ما که چند ترمه داریم با همچین افرادی سر و کله میزنیم دیگه چیزی به عنوان اعصاب نمیشناسیم!!
سلام بهت گفتم که عروسی داییم هست ومیخوام برم عروسی وعروسی رفتنم اونم اقوام درجه یک لباس میخواد وبند وبساط البته لباس خیلی دارم وخودم علاقهی به خرید لباس جدید ندارم اما مامانم اصرار که نه باید بخری گفتم خوب پولشو بده میخوا کتاب بخرم گفت حالا لباس بخر بعد اقا جونت هر چی سر خریدونه بهت داد برو بده کتاب اخه مامانم اراکی هست واراکی ها به این چیزا خیلی اهمیت میدن که این احمقانس خوب بگذریم در راستای خرید رفتیم یه لباس فروشی که لباساش زیاد مناسب نبود اخه عادت ندارم لباسایی که زیاد پوشیده نیست بپوشم بحث دینم نیست خوشم نمیاد بعد یه دختر پسری اومدن توی مغازه وذختره یه لباسی برداشت از اون لباسا که مناسب نیست رفت تو اتاق پروف وبعد پسره رو صدا زد که ابن لباس خوبه یانه  پسره هم یه پنج دقیقه ای نگاش کرد و اومد اینور من فکر کردم زن وشوهرن بعد یه خانمه وارد مغازه شد وبا پسر وحال واحوال کرد پسره که خیلی هول شده بود دختررو که تو پروف بود ول کرد ورفت دختره اومد بیرون دید ا پسره نیست این ور واون ورشو نگاه کرد گفت این اقا کجا رفت اون خانمه که با پسره اشنا بود چشاش گرد شد گفت زنشی گفت نه و دختره رفت بعد زنه یه فحشی داد به پسره وگفت من دختر خاله ی زنشم وحلا نوبت به گرد شدن چشمای من ومامانم شد نتیجه گیری بعضی از مردا خخخخخخخخخخخخیلی پست اند که با وجود اینکه خودشون زن دارن میرن دنبال این کارا بعضی از مردا خیلی|پستن که همزمان چند نفر تو قلبشون جامیشه بعضی از مردا خیلی پستن که به راحتی دروغ میگن اما بعضی از خانم ها خخخخخخخخخخخخخخیلی پست فطرتن که خودشونو کم میفروشن  بعضیاشون خیلی بد هستند که به مرد متاهل هم چشم دارند بعضییا خیلی بدهستند که شریک زندگی یکی دیگه رو شریک زندگی خودشون میکنن خدایا شکرت بابت اینکه نصیبمان کردی سرپرستان باعفت که از ان ها بیاموزیم عفت وحیا چیست اما از بعد دیدن اون صحنه هراس دارم از زندگی هررررررررراس
پاسخ:
آره از این صحنه ها زیاد دیدم! مردی که زن داره ولی چشمش به ناموس مردم میچرخه, به قول تو بحث دین هم نیست, بعضی از مردا هستن ذاتا بی غیرتن! شایدم ادعای دین و ایمانشون بیاد ولی بی غیرتن!
اما زنایی که به این مردا پا میدن از اون مردا خیییییییییلی پست فطرت تر هستن! البته گاهی مرد کلاه میزاره سر زن! مثلا دختره خبر نداره که اون مرد زن داره هر چند که این مورد هم قابل نکوهش هست, چه زن داشته باشه چه مرد نباااااااااید با نامحرم و بیگانه رابطه برقرار کرد ولی چه پست فطرتن زنایی که میدونن طرف زن و زندگی داره ولی با این وجود هوار میشن سر خونه زندگیش! اگه فقط یک لحظه فقط یک لحظه خودشو بذاره جای زن اون مرد که جوونیش, خانواده ش وووو رو حروم کرده به ÷ای این مرد هرررررررگز به خودشون اجازه نمیدن وارد زندگیش بشن و شوهرش رو اغفال کنن!
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه!
بی خیال ادم ها ....
پاسخ:
آره ! واقعن باید بی خیال شد!
منم رو این ادما خیلی فکر کردم نفهمیدم فازشون چیه خدایی:/
پاسخ:
خودشونم نمیدونن!!!!
عاشق اعتدال باشیم
حواسمون باشه از این ور بوم نیفتیم
پاسخ:
اعتدال همیشه خوبه!
فاز ناشناخته ! :-0
پاسخ:
واقعنم!
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۵ مهراد فروتن
فاز منفی 
پاسخ:
منفی...
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۲ دانشجو معلم
خخخخخخخخخخ اینا خستن ! ینی داغونن!
پاسخ:
شدیدن داغونن!!!
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۳ شیکسون (^_^)
خودشونو گم کردن...وقتیم پیدا کنن دیگه خیلی چیزارو از دست دادن...برای بعضی چیزهای دیگه هم دیر شده...
پاسخ:
آره...
سال نو مبارک 

چند روزی مهمان استان لرستان بودم 
پاسخ:
خوش آمدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">