خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

دیروز ساعت 6 صبح در خواب ناز بودم که صدای مامانم به گوشم رسید که: عارفه بیاااااا !!!!!!!! عارفه بیااااااا !!!!!! منم با خواب آلودگی بلند شدم رفتم توی حیاط که چشمتون روز بد نبینه!!!! لوله ی آب داخل حیاط از جا درومده بود و کلا نزدیک بود سیل بیاد و ما هم به جمع سیل زدگان تابستانی بپیوندیم!!!!!! هرررر کاری هم میکردیم در ِ کنتور آب باز نمیشد که آب رو از اونجا قطع کنیم!!!! حالا چکار کنیم، چکار نکنیم!!؟؟؟ what to do, what not to do !!!!!???? که مجبور شدم دل رو بزنم به دریا و همونجوری که آب در حال فوران بود، شیر آب رو نصب کنم روش!!!!!

خلاصه، بعد از اتمام عملیات سیل زدایی!!!!! دقیقن مث موشی که تازه از استخر درومده، شده بودم!!!! اونم نه آب گرم!!! آب سررررررررد ِ اولِ صبح ِ بروجرد!!!!!!!! وووووییییییی!!!!!

الانم دارم با سرماخوردگی روزگار میگذرونم!!!! اونم توی تابستون!!

اونوقت میگن چرا پدیده ی فرار مغزها پیش میاد!!!!!!! والااااا !!!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۵)

بهتری الان ؟ 
هیچ وقت از این کارهای فنی بلد نمیشم ..یستن شیر اب و لامپ و..:)))
پاسخ:
بد نیستم!
ولی تمام کارای فنی خونه رو من انجام میدم:)))
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۵ مجتبی یاری
سلام اشکالی نداره آب بندی میشی برا زمستون.
پاسخ:
چاره چیه!
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۵ مجتبی یاری
سلام اشکالی نداره آب بندی میشی برا زمستون.
الان حالت چطوره؟
سرماخوردگی توی تابستون خیلی بده...
پاسخ:
بهترم:)
خیییییییییلی!
خخخ
وایی بمیرم:)))))
پاسخ:
خدا نکنه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">