خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

میدونم که اهل تلافی کردن نیستی اما...

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ

امروز وقتی بی صدا، بی واکنش، بی نگاه و شاید بی اعتنا از کنارم گذشتی دلم شکست.

بدون اینکه در نظر بگیرم من بارها و بارها دل تو رو شکستم...

یادته؟

مگه میشه یادت بره اون وقتی رو که میدونستم با من کار داری و بیرون واستادی اما من بی اعتنا در حالی که با استاد "ش" حرف میزدم از کنارت رد شدم! میدونم که دلت شکست...

مگه میشه یادت بره اون وقتی رو که با دوستام از کنارت رد شدیم و تو به احترام من بلند شدی ولی من دست دوستم رو کشیدم و راهمون رو کج کردیم! میدونم که دلت شکست...

مگه میشه یادت بره اون وقتی رو که من داشتم با استاد "ش" حرف میزدم و تو به علامت سلام سر تکون دادی اما من کاملن بی اعتنا حرفام رو ادامه دادم! میدونم که دلت شکست...

مگه میشه یادت بره وقتی رو که از پله ها بالا اومدی و منو صدا زدی و من با اینکه صدای تو رو شنیدم در رو به روت بستم و بی اعتنا رفتم دنبال کارم! میدونم که دلت شکست...

مگه میشه بارها و بارها شکستن دلت رو یادت بره؟!

امروز دلم شکست به حساب بارها و بارها شکستن دلت... هرچند که بعدش به خیال خودت جبران کردی اما دل من شکست!

شاید من خیلی خودخواهم... شاید




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

شاید تلافی بود..
پاسخ:
شاید!
پایداریش در این راه برام جالبه
داغونش کردی 
پاسخ:
هدفم این نبود!
نمی دونم چی بگم 

مواظب خوذت باش ..رفیق ..
پاسخ:
چشم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">