خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

بدون عنوان

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ب.ظ

میخواستم بنویسم و گلایه کنم از این روزگار، از این زندگی، از این دنیا و آدماش

اما...

فکر کردم خییییییییییییلی ها هستن که شرایط خیییییییییلی بدتری از من دارم پس من نباید ناسپاسی کنم.

خدایا شکرت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۰
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۵)

درود افرین هم که قانع هستی خیلی جلو هستی 
پاسخ:
قانع...
خب گاهی اوقات روزگار آدمو قانع میکنه...
از داشته هایت لذت ببر و تلاش کن به ارزوهایت برسی 

این یک اصله برای انسانهای خوب 
پاسخ:
تلاش کلمه ی جالبیه واقعا !!
ممنونم.
آره همیشه باید کسایی رو ببینیم که از ما شرایط بدتر دارن..

خدا رو شکر :)
پاسخ:
آره موافقم.
درود بر خانم وکیل باشی خو دمان 

 به نظرم انسان هر چه دارد باید خوب ازش استفاده کن و حسودی هم نکند اما تلاش کن که دیگران را عقب بگذارد که من این هدف را در تو دیدم و می دانم به هر چه بخواهی با تلاش درست و خوب می رسی اینو حرفم را فراموش نکن 
پاسخ:
آره خب، باید از امکانت بیشترین بهره رو گرفت!
ممنونم.
سلام ممنون از حضورتون
آدینه تون بخیر و شادی 

خوبه که آدم ناشکری نیستی ولی این نباید باعث شه آدم نخواد پیشرفت کنه و در جا بزنه
پاسخ:
ممنونم. همچنین
بله، حق با شماست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">