خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

آخرین پست...

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ق.ظ

این وبلاگ رو درست کرده بودم واسه روزهای بی کسیم... واسه تنهایی هام... واسه غصه هایی که نمیتونم به کسی بگم ولی اینجا راحت و بدون دغدغه مینویسمشون... چون کسی نیست که قضاوتم کنه که بهم نسبت ناروا بده ...

اما اشتباه میکردم... توی این دنیا، حتی توی فضای مجازی هم هستن کسانی که... کسانی که... بگذریم...

اینجا دیگه از این به بعد تعطیله...

نویسنده ی این وبلاگ تصمیم داره دنیا رو برای خودش تعطیل کنه...

نویسنده ی این وبلاگ تنها امیدش رو واسه بودن در این دنیا از دست داده...

نویسنده ی این وبلاگ میخواد بره، از دنیای مجازی و از دنیای حقیقی...

نویسنده ی این وبلاگ تمام آرزوهاشو با خودش میبره... میبره تا اطرافیانش بدونن چقققققققققدر غم توی دلش بود و اووووونقدر نگفت و اوووووونقدر ریخت توی خودش تا یه روزی کاسه ی صبرش لبریز شد... تا یه روزی که کسی که خیییییییییییلی دوستش داشت، کسی که خیییییییییییلی روش حساب میکرد دلش رو شکست، بدجوری... اون روز، روز آخر واسش بود...

مراقب حرفایی که به دیگران میزنید باشید، یه حرف خیییییییییییییییییلی ممکنه واسه طرفتون سخت باشه.

خدانگهدار...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">