خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

برگشت اما... اینبار... با قوانین جدید

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ق.ظ

شاید برای افراد تنهایی مثل من بهترین راهم برای دور ماندن از برخی از جوّ ها همین وبلاگ نویسی باشه اما خب چه کنم که تقریبا آدم بی حوصله ای هستم، بعضی از حرفا به شدت آزام میده و تاب مقاومت در برابرشون رو ندارم. البته خب بعضی از مسائل هم هست که برای دیگران خیییییییلی مهمه ولی کوچکترین اهمیتی برای من نداره! به هرحال هر کسی یه اخلاقی داره و نمیشه تغییرش هم داد! که البته خودم هم علاقه ای به تغییرشون ندارم.

اینجا حرفای دلم رو مینویسم! خاطراتم رو تلخ یا شیرین، نظرات بازه چون معتقدم بستن نظرات (البته بجز در موارد استثنایی) توهین به خواننده محسوب میشه! این ینی تویی که وقت گذاشتی وب منو خوندی حق نداری در موردش نظر بدی!!!!! این ینی احترام نذاشتن به وقت و حوصله ی دیگران! اما...

+ بیایید سعی کنیم همیشه حریم ها رو ولو در فضای مجازی حفظ کنیم

++ قضاوت هامون رو از نوشته ها و کامنت های دیگران عادلانه بیان کنیم، لطفا، خواهشن!

+++ به نظرم این معنی نداره هر روز صب که از خواب بیدار شدیم به وب تک تک دوستامون سر بزنیم و صب بخیر بگیم!!!

++++از اینکه یکی از دوستان وبش رو حذف کرده به شدت ناراحتم!!! خب البته طبق قاعده ی تسلیط " الناس مسلطون علی اموالهم" ولی امیدوارم هنوز به ما سر بزنه.

فعلن فقط همین.

بعدن نوشت: نظراتی که دوستان عزیز ذیل پست قبل گذاشتن محفوظ خواهد موند. البته من اونها رو بی پاسخ نذاشتم و توی وب خودشون پاسخشون رو دادم چون ادب اقتضا میکرد بی پاسخ نمونن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">