خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

سقوط از ارتفاع!

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ

با بچه ها رفته بودیم جایی برای گردش و تفریح! یه جایی اسکان کردیم و با سمیرا رفتیم برای خرید! به فروشگاه که رسیدیم دیدم ای بابا! کیف پولم رو جا گذاشتم!!!!! به سمیرا گفتم: من کیفم رو نیوردم! تو یه چرخی توی فروشگاه بزن تا من برم و کیفم رو بیارم و برگردم!! از سمیرا جدا شدم و رفتم سمت جایی که ساکن شده بودیم، جایی که اسکان کرده بودیم بالای کوهی بود و برای رسیدن به اونجا باید از کوه بالا میکشیدیم!! من بدون توجه به شیب کوه ازش بالا رفتم و وقتی نزدیک قله رسیدم دیدم ای داد بی دود!!!! نمیتونم خودمو بکشم بالا! شیب خیییلی تندی داشت و من نه میتونستم برم بالا و نه میتونستم برگردم!!!!!!! دستامو به این حالت:

گرفتم به برآمدگی کوه و خودمو کشیدم بالا !!! ولی چشمتون روز بد نبینه!!!! مث این کارتون هایی که در دوران کودکی سرگرممون میکردن لاشه ی سنگ از کوه جدا شد و من از اون بالا پرت شدم پایین!!!!!!!!! و دقیقن مث اون آقا گرگه که دشمن میگ میگ بود و از ارتفاع میوفتاد و چندتا ستاره دور سرش میچرخید و بعد بلند میشد به راهش ادامه میداد! چندتا ستاره دور سرم چرخید و بلند شدم و چیزیم هم نشد!!!!!!!!!!!!

خب... این بود خوابی که من دیشب دیدم!!! تعبیرش رو نمیدونم!! ولی خیییییییییلی هیجان داشت!!!!!

نتیجه ی اخلاقی: هیچوقت کیف پولتون رو جا نذارید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سطحی نگر هم خودتونید!!!!!!!!!!!!!!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">