خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

دانشجو میمیرد عبرت نمی پذیرد!!!!!!!!!

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ
به قول استاد " ب " :
نمیدونم چرا این اساتید محترم نمیخوان بفهمن که بابا ما دانشجو هستیم!!!! آخه آدم از دانشجو توقع درس خوندن داره؟؟؟!!!!!!! نمیدونن ما دانشجو ایم هزارتا کار داریم، واتس آپ و وایبر و تلگرام و گشت و گذار و نت گردی و وب گردی ووووووو باید انجام بدیم انوقت انتظار دارن درس هم بخونیم!!!!!!!! وااااالاااااا !!!!!!!

خدایی خدا رو خوش میاد ما یک ماه این مدلی باشیم؟ :



کی پاسخو هست؟؟؟؟ پس این دانشمندا دارن چکار میکنن!!!!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

والا دانشجو که نباید درس بخونه :دی
پاسخ:
حالا ما هی بگیم!! کیه که گوش بده!:)))
واااااااااااااای خدا وکیلی این عکس حال و روز منه
از این کتاب به اون کتاب از این جزوه به اون جزوه
دیگه دارم بالا میارم
خیلی فشرده دارم میخونم میترسم همه رو قاطی کنم :(
تو در چه حالی ؟
پاسخ:
حال و روز خودمم هست جرم شناس عزیز!
والا من که کلن سرویس شدم!! چند روز اول فرجه ها که همش درگیر جزوه نوشتن بودم! لامصب مگه تموم میشد!!!! الانم یه مقدار جزا خوندم که اونم با استاد کریمی هست که دیگه خودت میدونی امتحاناش چجوری پوست آدمو میکنن! شبی یه مقدار هم زبان میخونم!
راستی من جزوه ی زبان رو ندارم از روی کتاب میخونم، صفحاتش با جزوه یکی نیست! میشه آخرین تیتری که باید بخونیم رو از روی جزوه بهم بگی؟؟؟ مرسی بشی!!!
باور کن حالت تهوع گرفتم اینقدر این چند روز توی یه اتاق حبس بودم!!!!!! حالا تازه اولشه!!!!!!!
آره عزیزم حتماً
امتحان قرار شد تا آخر صفحه 327 باشه درسته ؟ تیترش اینه :
Offences Against the Person
پاسخ:
مرسی فدات. لطف کردی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">