خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

دل گرفته ی من کی چو غنچه باز شود...؟

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۱۵ ب.ظ

بعد از چند ساعت جزا خوندن و سر کله زدن با انواع جنایات و روش های مختلف قتل!!!!! کتاب سیاه مشق رو باز کردم و چه شعر قشنگ و دلچسبی اومد! تقدیم به همه ی کسانی که از درس خوندن خسته ن:


بود که بار دگر بشنوم صدای تو را ؟

ببینم آن رخ زیبای دلگشای تو را ؟

بگیرم آن سر زلف و به روی دیده نهم
ببوسم آن سر و چشمان دلربای تو را

ز بعد این همه تلخی که می کشد دل من
ببوسم آن لب شیرین جان فزای تو را

کی ام مجال کنار تو دست خواهد داد
که غرق بوسه کنم باز دست و پای تو را

مباد روزی چشم من ای چراغ امید
که خالی از تو ببینم شبی سرای تو را

دل گرفته ی من کی چو غنچه باز شود
مگر صبا برساند به من هوای تو را

چنان تو در دل من جا گرفته ای ای جان
که هیچ کس نتواند گرفت جای تو را

ز روی خوب تو برخورده ام ، خوشا دل من
که هم عطای تو را دید و هم لقای تو را

سزای خوبی نو بر نیامد از دستم
زمانه نیز چه بد می دهد سزای تو را

به ناز و نعمت باغ بهشت هم ندهم
کنار سفره ی نان و پنیر و چای تو را

به پایداری آن عشق سربلند قسم
که سایه ی تو به سر می برد وفای تو را.


++ خب دیگه! من دوباره برم با همون جنایات و قتل عمدی سر و کله بزنم!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

۰۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۷ محمدرضا سلمانیان نژاد
رفت و آمد باید دوطرفه باشه
مگه نه؟
پاسخ:
بله! البته!
به به عب شعری..ممنون :)))
پاسخ:
خیلی زیباست.
خواهش عزیزم:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">