خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

ایییییینقدر بدم میاد از کسانی که دوست دارن تمام زحمات آدمو با یه حرف به خیال خودشون نابود کنن !! و اونوقت در دلشون ذوق مرگ بشن و فک کنن دیگه کین!!!!

از کسانی که این مدل حرفا رو میزنن:

اون موقع که ما کنکور قبول شدیم، قبولی سخت تر بود!

اون موقع که ما درس میخوندیم، درس خودن سخت تر بود!

اون موقع که ما رفتیم سر کار، کار کردن سخت تر بود!

اون موقع که ما آزمون دادیم، آزمون سخت تر بود!

اصن اون موقع که ننه ی ما زائید، زائیدن سخت تر بود بنابراین ما کلن سخت تر اومدیم دنیا !!!!

از نظر من همچین افرادی، موجوداتی عقده ای، حسود و خودخواه هستن که خودشون رو محور تماااااااااااااام دنیا میدونن و اگه حتا توی دانشگاه دارقوزآباد سفلی!!! درس خونده باشن معتقدند خودشون توی بههههههترین دانشگاه و با سخت ترین اساتید درس خوندن!!!!!!

الان اینا رو اول صب اینجا نوشتم که وقتی شروع کردم به درس خوندن هی فکرم مشغول این مباحث نباشه!!!!

الانم باید برم سراغ آیین دادرسی کیفری! درسی که ازش تنفر عجیبی دارم!!!!! کلن از دادرسی چه مدنی و چه کیفری بدم میاد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۱)

واقعا این آدما نفرت انگیزن...
پاسخ:
موافقم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">