خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

اصولا آدمی نیستم که با کسی که نمیشناسمش یا شناخت کمی ازش دارم گرم بگیرم! از کسانی هم که بدون اینکه منو بشناسن یا اینکه سابقه ی دوستی باهام داشته باشن باهام طوری برخورد میکنن که انگار سالهای سال هست دوست صمیمی من هستن به معنای دقیق کلمه متنفرم!! یادمه توی یکی از پستام نوشتم نسبت به بعضی چیزا حساسم, یکی از اون چیزایی که خیلی روش حساسم دست دادن و روبوسی کردن با دیگران هست! اصولا اگه کسی رو نشناسم یا از شیوه ی زندگی کردنش خبر نداشته باشم نه باهاش دست میدم و نه روبوسی میکنم!

امروز که رفته بودم خونه ی یکی از اقوام که به دخترش ریاضی یاد بدم یه خانمی اونجا بود که من نمیشناختمش و نمیدونستم چه نسبتی با صاحب خونه داره، من باهاش سلام و علیک کردم و طبق عادت مالوف بدون اینکه باهاش دست بدم یا اینکه جلو برم برای روبوسی نشستم و تکیه دادم به اپن آشپزخونه!! بعدن کاشف از آب درومد که ایشون از اقوام دووووووووور ما هستن که من ندیده بودمش تا حالا !! توی همین چند ساعتی که گذشته کلللللل فک و فامیل خبردار شدن که من فقط یه سلام و علیک خشک و خالی با اون خانوم داشتم!!! البته اعضای فامیل عادت منو میدونن و برامم مهم نیست که دیگران در موردم چطوری قضاوت میکنن ولی میخوام بگم چرا بعضیا اینقدر خاله زنک تشریف دارن؟؟؟!!!!


یاد بگیریم به عادات دیگران احترام بذاریم، عاقا من نسبت به این موضوعات حساسم! حساس! من نسبت به روبوسی کردن با کسی که نمیشناسمش حساسم!!!! حساس!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۰ پریســـا عسڪری
من به روبوسی کردن با کسی که میشناسم هم حساسم :/

اما حق با شماست که گفتی باید به عادات بقیه و درواقع تفاوت های همدیگه احترام گذاشت 
پاسخ:
خب پس من دیگه خیلی عجیب نیستم.
متاسفانه یاد نگرفتیم اینو! فک میکنیم اگه کسی اومد تف مالیمون کرد اون آدم خوبیه!!
وااااااااای منم خییییییییییییییلی بدم از روبوسی میاد اصلا واقعا رسم مزخرفیه اونم تو فصل سرما یارو هرچی میکروب و مرضه به آدم منتقل میکنه بعضی از این رسوم رو باید نفت ریخت روش آتیش زد نه که تا حالا کم رسم چرت داشتین اینم جزء همون رسمای چرت هستش وقتی هم که روبوسی نمیکنی هزارتا انگ بهت می چسبونن اعم از مغرور و سرد و بی احساس و ................. (از مهمونی و رفتن به خونه فامیل متنفرم به هزار و یک دلیل که البته این فقط یه دلیلش هست )

پاسخ:
آخ گفتی! آخ گفتی!! آقا اصن من نمیدونم چه مرضیه که حتمن باید همدیگه رو تف مالی کنیم که به غرور و بی احساس بودن و... متهم نشیم!!
وااااا ملت چقد چ.س نفسن! !
یه کاره رفته گفته خشک و خالی سلام احوالپرسی کرد؟! :|
پاسخ:
دیدی تو رو خدا !!! اصن همون موقع دماغش رفت تو سرش!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">