خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد/ گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

خانه ی من در انتهای جهان است...

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

واقع بین باشیم خب!!!!!

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ

داشتم فیلم میدیدم یه زنی شوهرش رو از دست داده بود بعد دراز کشیده بود رو کاناپه بلوز شوهره رو هم انداخته بود رو صورتش!! بعد دختر اومد و گفت مامان خوبی و این حرفا بعد زنه بلند شد بلوزه رو بو کرد گفت: عطر تن پدرت با با بوی آدکلن قاتی شده! فاز رمانتیک و اینا !!

گفتم: عطر تن نیست اون!!!! اون بوی عرق هست که با بوی آدکلن قاتی شده !!!:))))))))))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

اه بوی عرق :/
پاسخ:
راست میگم خب!!
:)))
منم دیروز دیدم سریال بود فک کنم
بام تهران بود چی بود اسمش:))

وااای اونجا ک دخره زد زیر گریه ینی ترکیدم ازون مسخره تر نمیتونست گریه کنه قیافه سام درخشان خیلی باحال بود
پاسخ:
آره آره همون بود!!!
آره دیدی!! خیلی جالب بود! سام درخشانی ماتش برده بود بدبخت!!!!
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۴ ...ما شیعه ها ...
چه عکس بدی گوشه وب قرار دادید 
پاسخ:
از چه نظر بده؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">